Bergen Agility Klubb nettverk

For medlemmer i Bergen Agility Klubb

Så lenge jeg har vert medlem i Bergen Agility Klubb har treningene vert lagt opp over omtrent samme lest. Vi bygger to baner en hopp og en agility bane.

Kansje vi skulle prøve noe nytt?

Hva med å sette opp en bane, og så to til tre små kombinasjoner utenom. Kombinasjonene kan være fra banen som er satt opp, eller andre kombinasjoner. Hva med å sette opp samme kombinasjon flere treninger etter hverandre.

Personlig tror jeg vi alle hadde hatt nytte av å trene litt mere på korte kombinasjoner, der vi fikk terpet føringstekknikker og løsninger.

Bare en tanke, hva mener dere?

Legger ved et forslag til treningskombinasjon (fra landslagets Moelv trening i år). Boksen her gir ufattelig mange mulige løsninger og er en kombinasjon som vi kan benytte ofte. Det samme vil jeg tro slalåm kombinasjonen er.

Del

Vedlegg:

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Jeg er enig i dette. Vi kunne godt ha satt opp en del faste kombinasjoner på banen. Det er ofte slik at de som kommer først bygger det de vil ha. Dette gjør at det ikke er lett å få system på ting.

Svar på dette

Dette kan vi begynne med,Nils har mange kombinasjoner fra Peter sitt kurs,masse bra der,og det blir ikke så lang ventetid heller om vi setter opp flere,

Svar på dette

Veldig bra forslag - jeg er helt enig! Trenger mengdetrening på enkelte ting!!

Svar på dette

RSS

Om

Bergen Agility Klubb Bergen Agility Klubb opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

Merke

Laster...

© 2009   Laget av Bergen Agility Klubb på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår