Bergen Agility Klubb nettverk

For medlemmer i Bergen Agility Klubb

Vi hadde en avtale om at Retriverklubben skulle flytte utstyret vårt fra Stend til Nordnesdalen, som betaling for å bruke vårt utstyr i vinter. Dessverre viser det seg nå at Retriverklubben ikke er i stand til å utføre sin del av avtalen, og vi står med sjegget i postkassen.

Utstyret må være i dalen til Torsdag, vi satser på å flytte utstyret imorgen ettermiddag, vi trenger folk som kan hjelpe og bære utstyr, i tillegg til at det kan være behov for fler biler (muligens en henger).

Noen som kan hjelpe? Oppmøte 5 - halv 6 på Stend. Skriv en SMS til Endre om du kan stille (tlf nr 93461471).

Beklager at det ble så kort varsel, men vi fikk først beskjed sent i kveld. Vi håper at noen har anledning å stille opp med å hjelpe med dette, slik at vår uoffisielle konkurranse kan gå av stabelen på Torsdag uten problemer.

På forhånd takk!

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

kan bruke bilen min også til noen hinder,rør..det er jo ikke så masse der oppe,men må ha større bil til det andre, ring meg når det skjer noe,tenkte å være i dalen imorgen.98814514 mobil.

Svar på dette

Det er bra.
Jeg leier en henger på veien til Stend og regner med jeg er det litt over 5.

Det er fremdeles plass til flere. Dersom vi er en liten gjeng er det snakk om 1-1,5 times arbeid.

Endre

Svar på dette

Da var alt utstyr kommet på plass,men 3stk på trening var ikke mye.Tine..Cecilie.J Ronald og med Lise som publikum.

Svar på dette

Som Ronald sier er utstyret på plass. Nå forventer vi at alle kommer på den uoff konkurransen i morgen (eller senere i dag blir det vel).

Endre

Svar på dette

RSS

Om

Bergen Agility Klubb Bergen Agility Klubb opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

Merke

Laster...

© 2009   Laget av Bergen Agility Klubb på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår