Det er kommet følgende presisering fra VAW arrangmentskomitee. Vi gjør oppmerksom på det er bestemt at det ikke vil bli anledning til å konkurrere på sin egen klubbs arrangørdag. Dette gjelder for samtlige arrangørklubber og deres medlemmer.
Vil gjøre oppmerksom på at det er lagt ut skjema på hjemmesiden vår, der man kan bestille overnatting og krysse av for hvilke oppgaver man kan bidra med på vår dag. Selv om man ikke skal ha overnatting så husk å gå inn å krysse av for ønsket oppgave.
For meg er det alt for tidlig til at jeg kan registere meg ettersom jeg ikke har skiftplan for neste år enda, det betyr at jeg ikke vet om jeg har fri. Ville være dumt om jeg meldte meg til tjeneste og så viser det seg at jeg ikke kan. Så jeg får avvente litt.
Permalink Svar innen Elin den 14 november 2008 kl. 14.16
Vi reiser sannsynligvis til Arendal til sommeren, og da kan nok ihvertfall en av oss hjelpe til denne dagen (en av oss må vel holde øye med Lukas). Avventer litt med å fylle ut skjema til vi er helt sikre :) Elin og Ingolv
Presiseringmottatt fra arrangmentskomitten. Vi gjør oppmerksom på det er bestemt at det ikke vil bli anledning til å konkurrere på sin egen klubbs arrangørdag. Dette gjelder for samtlige arrangørklubber og deres medlemmer.
Gjelder dette om medlemmet ordner en ; stand in; den tid løpet tar å gå også?Under briefing er det pause for mannskapene uansett.Eller er det konsekvent bestemt?
Det er bestemt slik. Dette er helt vanlig praksis på større konkurranser. Man vil likevel så langt det er mulig, kunne gå uoffisielle konkurranser som teller til finale.
Det er ikke NKK status på vår dag.