Hei.
For at vi skal få støtte til kursene våre av Studieforbundet natur og miljø trenger vi et kompendium. NKK hadde før et slikt til salgs, men det er ikke lengre i trykk og tildels utdatert. Vi må derfor lage et nytt.
Jeg har startet med å lage en liste over temaer som bør være med.
Hinderene:
Jeg kunne tenkt meg at dere som har vært/skal være/vil være instuktører sier litt om hvordan man kan trene inn de forskjellige hinderen.
Hvordan trene, hvordan bruke forsterkere etc.
Konkurranser: Regler i paragraf versjon og litt "folkelig" versjon
Kanskje noen kunne skrive et kort essay om sin første konkurranse, første gang man var med på et større stevne( nm, noe ala VAW e.l.)
Bilder, vi trenger bilder for å demonstrere de forskjellige hinderene. Har du noen gode bilder av din hund, så send dem til meg og jeg skal vurdere å bruke de. Her er det viktig at du har tatt bildet eller fått lov å bruke det og distribuere det fritt. BAK kommer ikke til å betale noen for å bruke bildene, men kreditering evt med web adresse kan vi ta med.
Til slutt trenger jeg noen som kan korrekturlese det hele. Finnes det kanskje noen lærere i klubben :)
Har du forslag til hva som må med, eller lyst å skrive noe eller andre ting, svar her eller send meg en mail på endre@trisol.org
Det er under 3 uker til første kurs, så her gjelder det å henge i. Kanskje noe å bruke påsken på.
Endre
Merker:
Del
-
▶ Svar på dette