Det hadde vært fint om alle medlemmene kunne fått informasjon om innetrening per mail. Jeg var inne på hjemmesiden både i går og i dag, men fikk ikke fram den nye informasjonen om innetreningen før nå i ettermiddag (selv om jeg så den ble lagt ut på fredag), og dermed ble det i siste liten før alt var fullt.
Jeg synes det burde være lagt til rette for at alle medlemmene som ønsker det får muligheten til å bli med på innetreningen (selv om jeg skjønner at plassbegrensninger gjør det vanskelig). Det viser seg f.eks. hvert år at ikke alle møter opp hver uke. Det blir uansett litt urettferdig med "første mann til mølla" prinsippet dersom noen har vært så uheldige og ikke hatt tilgang til internett denne helgen... Bare noen tanker for at ting skal bli mest mulig rettferdig!
Så lenge Nordnæsdalen IKKE er leid ut til andre formål,mener eg det skal kunne gå an å bruke helgene også,og formiddagene for dem som har den muligheten.
Nå er vel de fleste godt i gang med innetreningen, håper det fungerer greit. Det er alltid rom for forbedringer, vi kan forsøke å imøtegå forslag så godt vi kan. Vil poengtere at vi aldri har hatt et så godt treningstilbud på vinterstid som vi har i år. To haller + komplett bane i Dalen. Det er svært få klubber som kan skilte med et like godt tilbud. Vi kan ikke klare å dekke behovet til alle som vil trene inne, når forspørselen er så stor som den var i år. Vi har vel heller aldri før opplevd at plassene ble fylt opp så fort. Vi får ikke mer tid i hallene, og vi har ikke utstyr til å leie enda en hall. Hvis noe har forslag til endringer må dere komme med det til aktivitetskomiteen og ikke bare nevne det her på nettet. Da kan vi behandle det som sak på en ordentlig måte.