Bergen Agility Klubb nettverk

For medlemmer i Bergen Agility Klubb

Hei!

Lurte på om det noen mulighet for oss som ikke fikk plass på innetrening kan lage en avtale med de som fikk plass? At dersom plassen ikke blir benyttet en trening kan vi som har avtale komme den dagen istedet for at plassen står tom den treningen?

Så betaler vi en viss sum dette halvåret? Alt er bedre enn ingenting.. !!! Målet må jo være og benytte seg mest mulig av innetreningene og det nok ikke ALLTID ALLE kommer på trening hver eneste gang?

Monica

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Syns dette høres ut som en fin deal.

En måte å ordne det på kan jo være at man betaler et visst beløp direkte til personen man låner treningstiden av. Vet ikke hvor mange innetreninger det er totalt i vinter, men la oss si det er ca 20 trening det er snakk om.
Da koster en innetrening: 1600/20=80 kr.

Blir ordnet litt sånn på privaten da, men er i alle fall et forslag..

Svar på dette

Bah, ser at jeg har regnet med 1600 og ikke 600... hehe,, liten bommert :P

Svar på dette

Jeg kommer muligens til å si fra meg min plass på Stend, dersom noen er intresseresert i å overta denne, og det ikke er flere på venteliste hos Monica kan vi nok komme til en avtale om plassoverdragelse mot at jeg får dekket plasskostnad fra den som eventuelt overtar plassen.

Venke

Svar på dette

Hvordan kan vi organisere listen over hvem som skal få trene da? Om jeg ikke kan så må jeg vite hvem jeg kan kontakte, som kan låne plassen;). For meg er det ikke nødvendig å betale for dette. Jeg kan jo ikke trene da likevel. Er dere ikke enige dere som har plass?

Vi må bare bli enige om dette..og vite hvem vi skal kontakte når vi ikke kan trene.

Cathe;)

Svar på dette

man kan ha en plass her på nettverket og skriver bare en mld om at " Jeg kan ikke trene idag.. ledig plass på stend kl 19, mld 44 44 44 44 for trening." Førstemann til mølla prinsippet? Om en ikke lager en direkte avtale med noen da.. Vi som får trene kan betale inn en sum til klubben hvertfall.. da vinner alle på det..:)

Svar på dette

Hei Monika. Vi diskuterer dette i gruppen "innetrening på Hjortland nå. ;))

Svar på dette

RSS

Om

Bergen Agility Klubb Bergen Agility Klubb opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

Merke

Laster...

© 2009   Laget av Bergen Agility Klubb på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår