Bergen Agility Klubb nettverk

For medlemmer i Bergen Agility Klubb

Vi har tenkt på å kjøpe inn hettegensere og t-skjorter med klubbens logo (og muligens en liten sponsor logo). men før vi kan gjøre det så må vi vite hvor mange som er interessert.
Hettegenser vil ligge på kr 250 og t-skjorte på kr 75. Farge på hettegenser vil være marineblå og t-skjorte marineblå eller hvit. Klubbens logo vil trykkes på ryggen av genser/t-skjorte, og på brystet vil det være mulig å få trykket navnet på fører og hund, eller det som ønskes. Da vil hver bokstav koste kr 5, og det kommer utenom den vanlige prisen.
Hvis du er interessert ta kontakt med Tine på tlf 45270796, eller skriv det inn i diskusjonen her.
Husk å oppgi størrelse og evt. bokstaver som skal trykkes på brystet.

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Ligger inn den nye bestillingen her også for sikkerhetsskyld:
2 stk gensre i str M. En med Téron & Anette, en med Arin & Anette.
2 stk t-skjorter i str S. En med Téron & Anette, en med Arin & Anette

Svar på dette

Hei. Jeg vil gjerne bestille:
1 hettegenser (Str. M) Skrift: Elisabeth & Siko
1 blå t-shorte (str. S) Skrift: Elisabeth & Siko
1 hvit t-shorte (str. S) Skrift: Team Siko

Svar på dette

Jeg vil gjerne bestille en hettegenser i str. M (passer det meg?) med skriften Lene & Domino på :)

Svar på dette

Jeg vil gjerne bestille t-skjorte og hettegenser, begge i blå. Tekst forran : Trine Lise & Camaro.
Jeg aner ikke hvilken str jeg må ha.. Men jeg bruker L i dame hettegensre.. så spørs jo hvor store de er... :)

Svar på dette

Vil gjerne ha en hettegenser med logo ''Susanne & Cassie'' (evt. ''Susanne og Cassie'') i str. L, og en t-skjorte i hvit med logoen ''Cassie's team'' i str. S...

Svar på dette

Når er det vi få genseren(e)/t-shorten(e) som vi har bestillt?

Svar på dette

Kor e klærene blitt av????

Svar på dette

Hei
Eg vil gjerne bestille en T-shorte og en hettegenser.
Tekst på hettegenser: Asbjørn & Snoopy

Svar på dette

Hei!
klærene er blir mest sannsynlig ferdig trykket idag. så det er for sent med trykk. VI har bestilt inn noen ekstra hettegensere og t-skjorter med bergen ag klubb på, så det kan du få. Du kan jo evt trykke det på selv. det tar nemlig en stund for de å bestille inn bokstavene. det finnes vel steder der du kan trykke på bokstaver. håper det går greit:)

Svar på dette

RSS

Om

Bergen Agility Klubb Bergen Agility Klubb opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

Merke

Laster...

© 2009   Laget av Bergen Agility Klubb på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår