Bergen Agility Klubb nettverk

For medlemmer i Bergen Agility Klubb

Vi har tenkt på å kjøpe inn hettegensere og t-skjorter med klubbens logo (og muligens en liten sponsor logo). men før vi kan gjøre det så må vi vite hvor mange som er interessert.
Hettegenser vil ligge på kr 250 og t-skjorte på kr 75. Farge på hettegenser vil være marineblå og t-skjorte marineblå eller hvit. Klubbens logo vil trykkes på ryggen av genser/t-skjorte, og på brystet vil det være mulig å få trykket navnet på fører og hund, eller det som ønskes. Da vil hver bokstav koste kr 5, og det kommer utenom den vanlige prisen.
Hvis du er interessert ta kontakt med Tine på tlf 45270796, eller skriv det inn i diskusjonen her.
Husk å oppgi størrelse og evt. bokstaver som skal trykkes på brystet.

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Yngve og jeg bestiller 2 hettegensere og 2 t-skjorter i str xl.

Svar på dette

Hei
Jeg bestiller
Hettegenser:
1 L med Egil
1 M med Marianne & Kita
1 M med Heidi & Ini

T-skjorter
1 L
2 M

Vi burde egentlig få noen gensere og t skjorter å prøve størrelser på. Mulig vi bør bestille xl og L... Det er litt vanskelig å gjette.

Svar på dette

Klærene er i herrestørrelser. Jeg har sett en hettegenser i medium og jeg skal ha medium, men jeg liker de litt store. skal ha small i t-skjorte. hjalp det litt???

Svar på dette

jeg og vil gjerne ha både genser og t-skjorte. Tror jeg vil ha størrelse xxl hvis det er mulig, liker de litt store..

og jeg vil gjerne at det skal stå Marianne og Chester på de...

Svar på dette

2 stk T-shirt medium,,,og 2 stk hettegensere medium,påskrift::LISE sine klær : Team Lizz Norway Jan Ronald sine klær: Team LIZZ Norway med Jan Ronald øverst,,,Blir dette formet i sirkel??? Det er no då finest ja,.

Svar på dette

Heisann:)
Jeg ønsker å bestille en hettegenser og en t-skjorte. Begge i str XS (minst mulig størelse) og marineblå om mulig. De er vell litt stor i str siden det er herrestørrelser?

Mvh
Camilla

Svar på dette

Vil du ha trykk på?

Svar på dette

Nei, vil ikke ha trykk på:-)

Mvh
Camilla

Svar på dette

En T-Skjorte og en hettegenser i str. M m/trykk: Trude & Chaos

Svar på dette

Hei. Hvis du Tine skal ha small i t-skjorte, så tar eg det jeg også (2 stk). Men str M i genser;-) Skrift: Anette og Trollungene.

Svar på dette

hei :)
jeg har lyst på en hettegenser i str S og en t-sjorte i str S. tekst: Madelaine og Pluto

Svar på dette

glemte å skrive at jeg vil ha hvit t-skjorte

Svar på dette

RSS

Om

Bergen Agility Klubb Bergen Agility Klubb opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

Merke

Laster...

© 2009   Laget av Bergen Agility Klubb på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår