Bergen Agility Klubb nettverk

For medlemmer i Bergen Agility Klubb

Vi har tenkt på å kjøpe inn hettegensere og t-skjorter med klubbens logo (og muligens en liten sponsor logo). men før vi kan gjøre det så må vi vite hvor mange som er interessert.
Hettegenser vil ligge på kr 250 og t-skjorte på kr 75. Farge på hettegenser vil være marineblå og t-skjorte marineblå eller hvit. Klubbens logo vil trykkes på ryggen av genser/t-skjorte, og på brystet vil det være mulig å få trykket navnet på fører og hund, eller det som ønskes. Da vil hver bokstav koste kr 5, og det kommer utenom den vanlige prisen.
Hvis du er interessert ta kontakt med Tine på tlf 45270796, eller skriv det inn i diskusjonen her.
Husk å oppgi størrelse og evt. bokstaver som skal trykkes på brystet.

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

TEAM LIZZ BERGEN ??? Jizzez

Svar på dette

Jeg vil ha både genser og t-skjorte.

Svar på dette

Hei! Vil gjerne ha 2 av hver (blå t- skjorter) med str. x- large og med teksten "Jan & Tico"

Svar på dette

1 av hver til meg..
Med teksten: Camilla & Bollis
str XL på genser og L på t-skjorten

Svar på dette

Tar en genser og to t-skjorter. Str M. Anette & Trollungene

Svar på dette

Jeg vil ha 1 hettegenser og 2 t-skjorter i str M med Elin & Abelone.
Elin

Svar på dette

Hei.

Jeg vil har en hettegenser og en t-skjorte (blå) i størrelse XL med Endre & Lara på.
I tillegg vil jeg ha en t-skjorte(blå) i størrelse M.

Endre

Svar på dette

Hei. Tar en hette genser trykk Cecilie Lizzie og Tiril. Hvordan er gensrene i størrelse??

Svar på dette

Vet ikke helt hvordan størrelsene er, tror det er herre størrelser. har sett en genser i str medium. og jeg skal ha medium.

Svar på dette

kjører en medium eg også då ;)

Svar på dette

Hei på deg.
For sikkerhets skyld. Bestiller en gang til. Jeg vil ha genser og t-skjorte i minste str.

Anja

Svar på dette

Hører vi noe før vi drar ut å representerer klubben rundt om i Norge ,Danmark og Sverige ??? Ville jo vært kjekt med draktene på då ja.

Svar på dette

RSS

Om

Bergen Agility Klubb Bergen Agility Klubb opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

Merke

Laster...

© 2009   Laget av Bergen Agility Klubb på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår