Bergen Agility Klubb nettverk

For medlemmer i Bergen Agility Klubb

Jeg lurer på når styret har tenkt å fortelle medlemmene i klubben hva de gjør,planlegger fram i tid:garasje,10års jubileum neste år,uoffiselle stevner,Arendalstevnet neste år,samarbeid med andre Bergensklubber vedr,AG/hopp stevner,vedlikehold av anlegget vi bruker i Nordnæsdalen,mm.Eg mener det er alt for stille fra den kanten,og det bør rettes på snarest mulig.Kjøp inn forskaling så vi for støpt Sålen til garasjen ganske kjapt,må snart komme igang no før grusen forsvinner i skogen og alt må gjøres en gang til!!!!!

Del

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

dette har tatt alt for lang tid vi må nok ta å søke på nytt som sist. hilsen lise

Svar på dette

Dette er jo spørsmål direkte knyttet til styret, så jeg regner med at spørsmålene er oversendt styret.

Svar på dette

Styret går ikke an å skrive til fra dette sted.så derfor blir det åpent brev istedet så ALLE kan følge med.Det er ikke et Departement i Oslo vi er medlemmer i!!!!!!!!!!Kun en liten klubb som driver Agility,og som er veldig gøy å få være en del av,sportslig og sosialt

Svar på dette

Hei undertegnede er selvfølgelig klar over at dette ikke er et departement i Oslo, imidlertid ettesøkes det her direkte informasjon fra styret, og da er det jo mest hensiktsmessig å rette en forespørsel til styret (kontaktdetaljer finnes på hjemmesiden til Bergen agility klubb).

Tror ikke vi som medlemmer av nettverket kan regne med at styret får med seg alle debatter og diskusjoner som foregår her på nettverket. Følgelig må vi selv om vi har fått nettverk, regne med å måtte kontakte styret om man føler at informasjon fra styret mangler eller om man ønsker noe tatt opp til behandling i styret.

Så vidt meg bekjent er vel dette normal prosedyre uavhengig av hvor store organsiasjoner man forbeholder seg til.

Men det kan jo selvfølgelig hende at jeg har missforstått.

Mvh,
Venke

Svar på dette

Det er vel interessen det skorter på da fra styret,men du er grei å diskutere med Venke!!Alt er bare godt ment. MVH Jan Ronald

Svar på dette

Vedr. garasjen.
I følge Bauge i bataljonen har han purret byggesaks avd. i Bergen kommune flere ganger. Sist forrige uke. Saksbehandleren er i permisjon, men han er blitt lovet godkjenning neste uke. Vi må vente til alle papirer er klare fra Bergen kommune før vi gjør noe som helst. Vi jobber fortsatt med saken og garasjen blir bestilt så snart alt er i orden.
Inger-Lise

Svar på dette

RSS

Om

Bergen Agility Klubb Bergen Agility Klubb opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

Merke

Laster...

© 2009   Laget av Bergen Agility Klubb på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår