Bergen Agility Klubb nettverk

For medlemmer i Bergen Agility Klubb

Trening (33)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet
Kathrine

Cup 2009

Noen som kan si meg hvilke datoer cupen skulle være? Jeg trenger de for å planlegge jobben ;)

Startet av Kathrine

4 11 mar
Svar innen Bergen Agility Klubb
Ida Monsen

Vil komme i gang!

Nå klør jeg skikkelig etter å begynne å trene agility! Er det ingen muligheter til å begynne før det kommer kurs en gang i fremtiden? Har i…

Startet av Ida Monsen

2 6 jan
Svar innen Ida Monsen
Cecilie Toft-Larsen

God Jul alle sammen

Vil ønske alle i klubben en god jul og ett riktig godt nyttår.

Startet av Cecilie Toft-Larsen

4 des. 28, 2008
Svar innen Lene Fossdal
Endre Solem

Hvordan fungerer innetreningene?

Hei. Etter en måned med innetrening kan vi begynne å vurdere noen av de endrinene vi har gjort i år. En av de er at alle trener hele tiden…

Startet av Endre Solem

11 des. 19, 2008
Svar innen Endre Solem
Endre Solem

Innetrening i desember

Halloen alle sammen. Veldig mange har etterlyst trening i desember i år, så derfor har jeg "forlenget" avtalen med begge plassene til også…

Startet av Endre Solem

4 des. 18, 2008
Svar innen Endre Solem
Venke Eggøy

Nå er det lagt ut informasjon om søknadsfrister for landslag og rekrutt landslag så da er det bare å søke for de som har ambisjoner:)

Mer informasjon finnes her. Ladslags søknad finnes her. Rekrutt søknad finnes her. Så da er det bare å hive seg rundt:) Lykke til!

Startet av Venke Eggøy

0 des. 3, 2008
Endre Solem

Hjortland i dag

Hei. Jeg er klar for trening i dag og håper flere kommer så jeg slipper å trene alene :) Dersom det er noen andre videregående som skal tr…

Startet av Endre Solem

8 nov. 10, 2008
Svar innen Elin
Bergen Agility Klubb

Betaling av innetrening

Hei alle sammen. Det har sneket seg inn en feil på hjemmesiden og jeg kan ikk rette den før imorgen ettermiddag. Følgelig legger jeg ut in…

Startet av Bergen Agility Klubb

2 okt. 24, 2008
Svar innen Venke Eggøy
Jan Ronald

Trening

Det begynner å bli lite oppmøte på treningene i dalen,det er bare å kle seg etter været.Hundene må også venne seg til regnvær mm,4stk idag,…

Startet av Jan Ronald

1 okt. 13, 2008
Svar innen Jan Ronald
Bergen Agility Klubb

Huskeregler i dalen!

Dette burde strengt talt ikke være nødvendig å gjøre oppmerksom på, men det ser ut til at det muligens er det alikevell. * Siste mann som…

Startet av Bergen Agility Klubb

2 okt. 8, 2008
Svar innen Åsta Viksøy

RSS

Om

Bergen Agility Klubb Bergen Agility Klubb opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

Merke

Laster...

© 2009   Laget av Bergen Agility Klubb på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår