For medlemmer i Bergen Agility Klubb
Sorter etter:
| Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
|---|---|---|
Trene idag fredag 21 eller lørdag formiddag??Hei! Noen som skal trene idag eller imorgen? Kan godt være jeg skriver dette feil sted men fant ikke ut av det:) Startet av monica |
0 | 21 aug |
Treningsuke i regi av Valdres HundeklubbValdres Hundeklubb treningsuke med Peter Holmberg og Lars Bang, er du intressert finner du mer ingformasjon om på melding og slikt her Startet av Bergen Agility Klubb |
0 | 10 jun |
Norsk hundeskole?Hei dere! Som alle vet slite jeg med at Milan stikker av og vurderer nå og ta et inkalinningskurs hos Norsk hundeskole. Kurset koster rundt… Startet av monica |
5 |
23 mai Svar innen monica |
Fredagens heteste TV tips!!!! Dette må dere ikke gå glipp av!!!Agility i Senkveld-Duellen på TV2 Fredag 1. mai skal Thomas og Harald prøve seg på agility. Temaet for Senkveld-duellen på TV2 er agility,… Startet av Bergen Agility Klubb |
1 |
28 apr Svar innen Cecilie Toft-Larsen |
OBS OBS, HUSK påmeldingsfristen for Viking Agility Week den nermer seg med stormskritt.Mer informasjon finnes på denne siden Startet av Bergen Agility Klubb |
0 | 28 apr |
GJENGLEMT BÅND UOFF STEVNEHei! Glemte MIlans bånd igår.. noen som vet om dette ble lagt inn i brakken eller om noen tok dette med seg? Eller om det ligger igjen på… Startet av monica |
0 | 17 apr |
Trening på tirsdag 7.april?Er det noen som skal trene på tirsdag ettermiddag/kveld 7.april? Jeg kunne tenkt meg å trene, men har ikke somlet meg til å få nøkkler. Er… Startet av Anette Strømme |
0 | 6 apr |
Utstyret på vei tilbake til dalenHei. Hjortland gjengen har nå flyttet utstyret tilbake til dalen, så da er det vel en komplett bane der. Stend har siste trening i dag, o… Startet av Endre Solem |
1 |
31 mar Svar innen Jan Ronald |
Uoff konkurranse?Hei, Jeg lurte på om det blir noen avslutning av innetreningen med uoffisiell konkurranse (det blir vel siste gangen nå?) slik det har vær… Startet av Elin |
1 |
26 mar Svar innen Kathrine |
Cup 2009Noen som kan si meg hvilke datoer cupen skulle være? Jeg trenger de for å planlegge jobben ;) Startet av Kathrine |
4 |
11 mar Svar innen Bergen Agility Klubb |
© 2009 Laget av Bergen Agility Klubb på Ning. Lag ditt eget sosiale nettverk