Bergen Agility Klubb nettverk

For medlemmer i Bergen Agility Klubb

Trening (32)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet
monica

Trene idag fredag 21 eller lørdag formiddag??

Hei! Noen som skal trene idag eller imorgen? Kan godt være jeg skriver dette feil sted men fant ikke ut av det:)

Startet av monica

0 21 aug
Bergen Agility Klubb

Treningsuke i regi av Valdres Hundeklubb

Valdres Hundeklubb treningsuke med Peter Holmberg og Lars Bang, er du intressert finner du mer ingformasjon om på melding og slikt her

Startet av Bergen Agility Klubb

0 10 jun
monica

Norsk hundeskole?

Hei dere! Som alle vet slite jeg med at Milan stikker av og vurderer nå og ta et inkalinningskurs hos Norsk hundeskole. Kurset koster rundt…

Startet av monica

5 23 mai
Svar innen monica
Bergen Agility Klubb

Fredagens heteste TV tips!!!! Dette må dere ikke gå glipp av!!!

Agility i Senkveld-Duellen på TV2 Fredag 1. mai skal Thomas og Harald prøve seg på agility. Temaet for Senkveld-duellen på TV2 er agility,…

1 28 apr
Svar innen Cecilie Toft-Larsen
Bergen Agility Klubb

OBS OBS, HUSK påmeldingsfristen for Viking Agility Week den nermer seg med stormskritt.

Mer informasjon finnes på denne siden

0 28 apr
monica

GJENGLEMT BÅND UOFF STEVNE

Hei! Glemte MIlans bånd igår.. noen som vet om dette ble lagt inn i brakken eller om noen tok dette med seg? Eller om det ligger igjen på…

Startet av monica

0 17 apr
Anette Strømme

Trening på tirsdag 7.april?

Er det noen som skal trene på tirsdag ettermiddag/kveld 7.april? Jeg kunne tenkt meg å trene, men har ikke somlet meg til å få nøkkler. Er…

Startet av Anette Strømme

0 6 apr
Endre Solem

Utstyret på vei tilbake til dalen

Hei. Hjortland gjengen har nå flyttet utstyret tilbake til dalen, så da er det vel en komplett bane der. Stend har siste trening i dag, o…

Startet av Endre Solem

1 31 mar
Svar innen Jan Ronald
Elin

Uoff konkurranse?

Hei, Jeg lurte på om det blir noen avslutning av innetreningen med uoffisiell konkurranse (det blir vel siste gangen nå?) slik det har vær…

Startet av Elin

1 26 mar
Svar innen Kathrine
Kathrine

Cup 2009

Noen som kan si meg hvilke datoer cupen skulle være? Jeg trenger de for å planlegge jobben ;)

Startet av Kathrine

4 11 mar
Svar innen Bergen Agility Klubb

RSS

Om

Bergen Agility Klubb Bergen Agility Klubb opprettet dette sosiale nettverket på Ning.

Merke

Laster...

© 2009   Laget av Bergen Agility Klubb på Ning.   Lag ditt eget sosiale nettverk

Skilt  |  Melde om et problem  |  Personvern  |  Tjenestevilkår